Tina Smurfan Pedersen

Direktlänk till inlägg 15 mars 2012

Spel, spel och ännu mera spel..

Av Tina Pedersen - 15 mars 2012 21:44

Sitter just nu hemma hos min älskling efter en lång dag..  Kanske inte den bästa dagen jag har varit med om men ändå.. Pierre sitter och spelar på sitt xbox och jag bloggar   
Började med att jag inte sovit ett skit i natt och att älskling sagt som han sagt, sen när jag kom in till Mjölby och såg att min jävla cykel hade blivit stulen så var ju bara att ringa mamma så att hon kunde skjutsa mig till jobbet för skulle ej hinna upp på en kvart.. Sen började jag och Pierre bråka (suck..   Men nu är vi sams)

och ja, så har min dag bara fortsatt med skit.. Men en positiv sak är att jag & Johanna mötte uperduper saknade Mathilda i Linköping förut! Bästa stunden denna dag Anledningen till att vi åkte in till Linköping var att jag hade fått ett presentkort på hm som går ut i morgon som jag var tvungen att använda. Så de fick bli ett par lösnaglar och ett nytt iphone skal :) Kanske inte bästa kvalitén men ska göra riktiga naglar när jag får råd och skalena byter jag ju typ varje dag ändå så.. Sen så tog vi varsin glass inne på donken :) Trevligt !
Åkte hem med 19:02 tåget och var i Mjölby runt halv 8. Gick hem till Johannas pappa och flummade gärnet! Hahahah

Riktigt kul! Sen tog jag bussen till skänninge och nu sitter jag här :)
I morgon blire en jobbig dag. Jag jobbar uppe på Eldslösa mellan 8:30-12:30 och sen så är jag ledig fram till ca 15:15 då jag börjar jobba hos M fram till 20:30 men de är rätt skönt de med :) Jag trivs ju där ute så känns knappt att man jobbar ^^
Idag bestämde vi även att den 27e april åker vi till Ullared! Hell yeah! Längtar kan jag lova! :D
Men nu ska jag lägga mig och mysa lite med älskling så ska jag se om jag hinner blogga något i morgon om inte annat så hörs vi på lördag då Devin kommer! :D
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Pedersen - 10 oktober 2012 08:06

Hej eller god morgon! :) De senaste dagarna har de hänt en del! I torsdags fick jag en ny iphone av min älskling! ...

Av Tina Pedersen - 24 september 2012 08:03

Denna underbara människa kom jag hem till igår! :')

Av Tina Pedersen - 24 september 2012 08:01

Gooood morgon! :) Igår kom jag hem till Mjölby runt 4 tiden och där plockade älskling upp mig! Åkte hem till honom och bara va med varandra! Vi hade de riiiiiiiiiiktigt mysigt! ;) Svärmor bjöd på Donken :) Seb kollade vi X-faktor & nya Beck fil...

Av Tina Pedersen - 23 september 2012 13:06

Nu sitter jag på bussen på väg hem till Mjölby! De är med blandade känslor som jag lämnar Göteborg. Tur att min älskade mamma kommer på tisdag igen! ...

Av Tina Pedersen - 22 september 2012 19:38

Idag har vi vart på Björns jobb och hälsat på. De hade öppet hus med militären och de var både tråkigt pch intressant! :) De är typ vad jag har gjort under hela dagen :) I morgon blire hemfärd och jag ser inte direkt fram emot de kan jag väl inte...

Presentation


Hejsan!
En glad och positiv tjej på 19 år som kallas för Smurfan eller Tina. Jag jobbar som vikarie inom kommunen.
Ni kommer få läsa om de mesta här. Kärlek, glädje, sorg, musik, mode, resor, foto osv.
Döm mig inte efter utseendet utan ha ett öppet s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards